Saturday, January 8, 2011

RAGAM NEWBIE LESEN P


Wa ingat lagi dulu2. Punya la liat wa nk tampal stiker P depan belakang cermin kereta mase pas SPM. Padahal ok je stiker xde masalah nak tercabut ke hape. Almaklum la mase tu rase seronok bila da expert bawa kereta. Untuk yg x tahu ape itu lesen P. Lesen memandu jenis P adalah





tempoh Profesional Percubaan selama 2 tahun bagi pemandu yg lulus test JPJ semasa megambil lesen memandu. So dalam tempoh itu. Pemandu dalam keadaan baru untuk menyesuaikan diri atau dlm kata laen mengkonfiden kan diri membawa kenderaan. Aritu wa tgh jalan2 dan ternampak lah newbie sorag ni bawa kenderaan beliau. Wa xtau lah samada pelekat dia hilag kne curi atau takut sgt dgn pemandu kereta di belakang hon beliau kot2 beliau ada salah memandu nt. Meh wa share pict yg wa capture artu..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




p/s : betul2 jarak kereta wa dgn beliau...haha

4 pendapat korang:

Anisa Hang Tuah on January 8, 2011 at 3:12 AM said...

hehehe.skrg dah tayah tampal P.dah otai la kononnye
:P

Anonymous said...

nk tnggu incik ejat ajar buat drift plak.... =D=D=D

aizatjohar on January 8, 2011 at 4:11 AM said...

naseb bek x pasang tinggi2 mcm sepanduk pya tiag..

Anonymous said...

ceh..kate gi stadi group.. smpt lg reply komen ni..mlm ni pon aida ade stadi group..maybe smpai tgh mlm kot..xsmpt smpai msg da offline...

 

akuDia&kaMu Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template