Saturday, January 8, 2011

RAGAM PEMINAT GADJET APPLE


Selain i-Pod i-Pad produk gadjet Apple yg menjadi kegilaan dunia masa kini. Ada juga gadjet keluaran nya yg menjadi rebutan ramai. Iaitu Laptop atau dengan kata laen..


buku nota (notebook). Sedia maklum, bahawa gadjet2 keluaran Apple adalah terlalu mahal. Wa sendiri pun tak mampu memiliki nya hapentah lagi membeli nya tuk awek wa. Tapi tak mengape..wa sendiri ada cara untuk mengatasi permasalah tersebut. Di cini wa nak kongsi idea bersama korang semua sama2 kembang macam wa. Moga2 awek korang semua turut kembag dengan kekreativiti korang..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



p/s : sangat sesuai bagi yang hendak jadi kan nya hantaran...hehe

6 pendapat korang:

Anonymous said...

*gelak guling2 bace*
hilang stress nk xm ni...=p
klu btl2 tuk hantaran jgn buat cmtu taw...seperate those 2 things dlu br kasik..hehe..

aizatjohar on January 8, 2011 at 11:51 PM said...

ape yg penting.mesti maw DSLR..lalala

Anonymous said...

hahah..xlupe la... =D

Aizuddin Hanis on January 9, 2011 at 7:52 PM said...

i loike..

Amalina Ali on January 10, 2011 at 7:47 PM said...

tak payah la sampai mcm tu skali ye x??

aizatjohar on January 10, 2011 at 9:44 PM said...

ececeh...ntah2 ama ada buat lekat2 apple.hahaha

 

akuDia&kaMu Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template